Måndag till fredag från kl. 08:30 till 17:00*
Tel: +46 (0)20-78 00 79
Kunder med customer service avtal registrerar sina ärenden i vårt ärendehanteringssystem. Ni kan sedan se ert ärende när ni loggar in på portalen MyCOSMO. Här kan ni se hur det går med ert ärende, med uppdateringar och liknande.
Vill ni teckna ett service avtal eller har frågor gällande customer service? Skicka ett mail till se.support så kontaktar vi er. Alternativt kan du fylla i vårt @ cosmoconsult.comkontaktformulär med din fråga, så återkommer vi till dig så fort som möjligt.
* Helgdagar och udda dagar har vi inte öppet.
Även efter en framgångsrik implementering eller upgradering står vi till våra kunders förfogande. Att erbjuda omfattande rådgivning och support är en självklarhet för oss. För alla våra lösningar erbjuder vi anpassade supporttjänster. Utöver detta erbjuder vi gärna rådgivning om vårt tjänsteutbuds många olika möjligheter.
Då behöver du hålla koll på kommande nyheter.
Microsoft annonserar nyheter här:
Release information: https://lnkd.in/dHCJNWcD
Wave uppdatering: aka.ms/bcupdates
Månadsuppdatering: aka.ms/bclastminorupdate
Vill du ha en mail notifiering?
Här kan man signa upp för nyhetsbrev: https://lnkd.in/diWyB9EW